„O prawdziwą miłość się dba” w kampanii V33 Polska

W internecie trwa kampania reklamująca nowy wizerunek V33 Polska, marki farb i produktów do ochrony i pielęgnacji drewna. Akcję przygotowały firmy Tequila, E-Graphics i Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowy wizerunek V33 Polska - oparty na haśle „O prawdziwą miłość się dba” - ma podkreślać jej ekspercki charakter oraz nadać jej emocjonalny wydźwięk. Reklamująca go kampania obejmuje przede wszystkim uruchomiony na portalu Muratordom.pl dział „Miłośnicy drewna V33”, w którym znajdują się porady i informacje dotyczące pielęgnacji, ochrony oraz dekoracji drewnianych powierzchni. W okresie letnim sekcja pojawi się w nowej, bardziej emocjonalnej odsłonie i rozpocznie się w niej konkurs dla użytkowników produktów V33.

grafika

Cała akcja - zaplanowana do sierpnia - obejmuje też reklamy w innych serwisach internetowych oraz w punktach sprzedaży (m.in. niestandardowe materiały POS). Koncepcję kreatywną i strategię akcji przygotowała agencja Tequila, reklamy bannerowe wyprodukowała firma E-Graphics, a media kupił dom mediowy Media Direction OMD.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech