Kampania składa się z sześciu spotów pokazujących, jak chłopak odwiedzający z kwiatami dziewczynę omyłkowo dzwoni do drzwi sąsiedniego mieszkania. Po tym jak zaczyna jeść baton Lion, zgodzie z hasłem reklam budzi w sobie lwa i wyważa drzwi. W środku, w różnych reklamach, znajdują się m.in. mężczyzna przypominający Johna Travoltę z popularnego jakiś czas temu memu internetowego, alpaka, gracz komputerowy z goglami do wirtualnej rzeczywistości oraz osoba w przebraniu emotikonu.
Poprzednia duża kampania reklamowa batonów Lion była prowadzona w ub.r. pod hasłem „Poradnik przywódcy stada”.
Obecna akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji oraz internecie m.in. reklamy typu canvas, cinemagraph i posty 3D na Facebooku, spoty preroll na YouTubie i Facebooku.
Reklamy przygotowane w Polsce zostaną też zaadaptowane w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

Strategią, kreację i produkcją reklam zajęła się agencja J. Walter Thompson Warsaw (należąca do J. Walter Thompson Group Poland), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.











