Od 19 września Twitter poluzuje limit 140 znaków, nie wliczy do niego grafik, GIF-ów i cytatów

Po kilkukrotnych zapowiedziach Twitter potwierdził ostatecznie, że umożliwi użytkownikom większą swobodę wypowiedzi w tweetach. Do limitu 140 znaków nie będą wliczane elementy graficzne, filmy czy cytaty. Prawdopodobny termin wprowadzenia zmian to 19 września.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Do poluzowania reżimów dotyczących limitu 140 znaków we wpisach Twitter przymierzał się już od dłuższego czasu, ostatnio potwierdził swoje zamiary w tym zakresie w maju br.

Teraz według nieoficjalnych informacji serwisu The Verge Twitter chce zmienić politykę dotyczącą długości tweetów od 19 września br. Serwis opiera się na dwóch własnych niezależnych źródłach, nie udało mu się jednak uzyskać oficjalnego potwierdzenia od Twittera.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/facebook-przyciaga-polskich-internautow-na-7-6-godz-miesiecznie-nk-pl-i-fotka-na-ponad-cztery-a-twitter-i-google-na-20-minut ##

Zgodnie z ustaleniami Twitter przestanie wliczać do limitu 140 znaków we wpisie takie elementy jak grafiki, animacje GIF, ankiety, filmy wideo oraz retweety i cytaty.

Po wprowadzeniu zmian do dyspozycji użytkowników pojawi się w oknie edycji tweeta pole pozwalające na dołączenie do niego dodatkowych materiałów, które nie uszczuplą zapasu 140 znaków pozostających na autorski tekst twórcy wpisu.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej