Od 5,3 proc. do 11,9 proc. drożej za reklamy w stacjach Eurozetu

Od 28 lutego br. zdrożeją reklamy w stacjach radiowych należących do Eurozetu: Radiu Zet, Antyradiu i Meloradiu. Za spoty trzeba będzie zapłacić średnio od 5,3 proc. do 11,9 proc. drożej niż dotychczas.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Podwyżka obejmuje reklamy emitowane od poniedziałku do piątku w godzinach 6-20. W Radiu Zet spoty zdrożeją średnio o 5,6 proc.  - najdroższa reklama będzie kosztować 29,5 tys. zł.

Podwyżka w Pakiecie Niezależnych wynosi 7,5 proc., a w ponadregionalnej sieci Antyradio – 9,1 proc.

Reklamodawcy Meloradia Łódź zapłacą 5,3 proc. więcej, a Meloradia Katowice – 11,9 proc. więcej.

Eurozet uzasadnia wprowadzane podwyżki cen reklam stabilną słuchalnością rozgłośni oraz rosnącym popytem na reklamę radiową.

Grupa RMF nie przewiduje w najbliższych miesiącach zmian cenników – nowe ceny wprowadziła z końcem grudnia 2019 roku. Ewentualna korekta może nastąpić od września br.

Podwyżek cen reklam nie będzie też na antenach Polskiego Radia – nowe ceny wprowadzono wiem na początku stycznia br.W radiowej Jedynce reklamy zdrożały śtednio o 6,4 proc., a w Trójce – o 7,1 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"