Konkurs „Odważ się zmieniać!” został zorganizowany na facebookowym fanpage’u Absolut Polska. Uczestnicy poprzez osobną aplikację wysyłali zdjęcia, które pokazywały drobne i wielkie zmiany w ich codziennym życiu.
Autorzy stu fotografii z największą liczbą głosów internautów otrzymali butelkę 0,7l Absolut Vodka w specjalnym opakowaniu zaprojektowanym przez Chazme i Sepe.
Natomiast zdjęcia trojga uczestników, które wybrali jurorzy: Olga Kozierowska i Łukasz Jakóbiak, znalazły się jako główne fotografie na tym opakowaniu, a ich autorzy zostali zaproszeni na rozmowę z Jakóbiakiem. Ogółem na opakowaniu prezentowanych jest prawie tysiąc zdjęć uczestników akcji.

To kolejna limitowana edycja wódki Absolut. Poprzednia, pod hasłem „Absolut Polakom”, została zaprojektowana przez Swanskiego i pojawiła się na rynku w grudniu ub.r.
Za koncepcję, kreację i realizację projektu „Odważ się zmieniać!” - w tym współpracę z Chezme i Sepe - odpowiada agencja IQ Marketing. Aplikację konkursową wdrożyła agencja AtomClick, działania PR realizuje Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.











