Ofensywa Forda

Ford rozpoczyna kampanię wizerunkową samochodów marki Mercury

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Akcja prowadzona będzie pod hasłem "New Doors Opened". Jej odbiorcami będą kobiety w wieku 35 - 50 lat. Mają one zwrócić uwagę na sześć nowych modeli samochodów, które pojawią się w ciągu najbliższych 4 lat.

Ford zapowiada, że jest to największe przedsięwzięcie tego typu w ciągu ostatnich dziesięciu lat, a większość działań PR będzie prowadzona na własną rękę. Sara Tatchi, menedżer ds. public affairs w Lincoln Mercury, nie wykluczyła wsparcia ze strony agencji. Nie wskazała jednak firm, które mogą pomóc w działaniach PR.Kampania rusza z powodu spadającej sprzedaży aut tej marki. Analitycy przyczynę spadku zainteresowania modelami Forda upatrują w braku spójnego, wyrazistego wizerunku. W ciągu ostatnich 25 lat marka Mercury wykorzystywała w swoich działaniach promocyjnych aż 12 różnych haseł reklamowych. Świadczy to o ciągłym poszukiwaniu własnej tożsamości.

Źródło: PRWeek - Piar.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"