Ofensywa gazety "Metro"

Wakacyjna akcja promocyjna - uwalniamy ludzika "Metra".

masz
masz
Udostępnij artykuł:

18 lipca ruszyła wakacyjna akcja promocyjna dziennika "Metro", która potrwa do końca sierpnia. Krajowa kampania obejmie nośniki reklamy zewnętrznej AMS, "Gazetę Wyborczą" oraz portal Gazeta.pl.

Akcja promocyjna - "Jurek ludzik Metra" - oparta jest na rysunkowej postaci będącej wakacyjnym komentatorem ważnych i ciekawych wydarzeń. Ludzik "Metra" nawiązuje do swoich wybitnych poprzedników, czyli postaci komiksowych pojawiających na łamach innych tytułów prasowych. Jurek był z "Metrem" zawsze, od pierwszego numeru, płatał figle w redakcji, podpowiadał o czym pisać, nakłaniał do pozytywnego spojrzenia na świat. Teraz ujawnia swoją twarz i poglądy, mówi we własnym imieniu i nawiązuje interakcję z czytelnikami. W najbliższym czasie dowiemy się więcej o tym jaki jest, co lubi, a co go denerwuje - czytamy w komunikacie nadawcy.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"