"Nowy układ pozwoli na połączenie doświadczenia z zakresu komunikacji korporacyjnej wraz z szeroką ekspertyzą w obszarze brand PR oraz influencer marketingu, co będzie stanowiło dodatkową korzyść dla obecnych i przyszłych klientów agencji" - podano w komunikacie.
Michał Olbrychowski na czele Ogilvy PR
Michał Olbrychowski, head of Cohn & Wolfe, obejmuje stanowisko managing director, Ogilvy PR Polska i razem z Izabelą Wejcht, head of corporate communications oraz Katarzyną Walewską-Napiórkowską, head of brand PR & influence będzie odpowiadać za dalszy rozwój firmy.
– Bardzo się cieszę, że udało się doprowadzić do połączenia, na którym zyskują wszyscy – oba zespoły, które będą mogły wspierać się wiedzą i korzystać ze wspólnego doświadczenia oraz efektu skali, klienci, którzy mają teraz dostęp do szerszego portfela usług oraz sieć Ogilvy, która zyskała silnego partnera w Polsce – powiedział Michał Olbrychowski, managing director, Ogilvy PR Polska.

Zobacz: WPP konsoliduje trzy agencje PR
– Ogilvy PR ma silną sieć w regionie EMEA, a to połączenie daje nam możliwość dalszego rozwoju naszej oferty w Polsce. Jesteśmy bardzo podekscytowani zmianami, które dadzą nam jeszcze więcej możliwości współpracy z markami na polskim rynku – dodała Joanna Oosthuizen, CEO Public Relations, Ogilvy EMEA.
Cohn & Wolfe i Ogilvy należą do koncernu WPP.










