„Bake Off Junior” w czwartki oglądało 600 tys. widzów, a w niedziele - 760 tys.

Nowy kulinarny teleturniej „Bake Off Junior” oglądało średnio 710 tys. osób. Pierwsze trzy odcinki w czwartkowym prime-time Dwójki miały 602 tys. widzów, a siedem emisji w niedzielne popołudnia miało 756 tys. Stacja w czasie emisji formatu przegrała walkę o widza nie tylko ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 2,75 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Bake Off Junior” w czwartki oglądało 600 tys. widzów, a w niedziele - 760 tys.
fot. TVP

Program „Bake off Junior” na antenie TVP2 pokazywany był w okresie od 6 września do 11 listopada br. Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków programu wyniosła 710 tys. osób, co przełożyło się na 6,20 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 5,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/drogi-wolnosci-ogladalnosc-tvp1-wiceliderem,7171229055403649a ##

Pierwsze trzy odcinki audycji TVP2 pokazała w czwartki o 20.45. Śledziło je średnio 602 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 4,14 proc. w 4+ i 16-49 oraz 4,03 proc. w 16-59.

Od czwartego odcinka program był pokazywany w nowym paśmie - w niedziele o około 15.20. Siedem emisji z tej pory miało średnio 756 tys. osób, co przełożyło się na 7,09 proc. w 4+, 5,87 proc. w 16-49 i 5,85 proc. w 16-59.

Zanim telewizyjna Dwójka zdecydowała się o przeniesieniu „Bake off Junior” do nowego pasma, to wcześniej w tym czasie stacja pokazała powtórki cyklu (w okresie od 9 do 23 września br.). Śledziło je 683 tys. osób (odpowiednio 6,78 proc., 4,95 proc. i 4,89 proc.).

Spośród wszystkich premierowych odcinków największą popularnością cieszyła się emisja z 28 października br. Przyciągnął on uwagę 1,04 mln osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/spoty-wizerunkowe-tvp-drogi-wolnosci-m-jak-milosc-pytanie-na-sniadanie-video,7171240536791169a ##

Dwójka w paśmie nadawania „Bake off Junior” zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem była TVP1 z udziałem na poziomie 9,73 proc. Drugi był Polsat (9,54 proc.), a trzeci - TVN (8,88 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVP2 była ostatnia.

grafika

W reality-show „Bake Off Junior” o tytuł najlepszego cukiernika rywalizują dzieci. Jest to spin-off programu „Bake Off - Ale ciacho!” dla dorosłych. Formuła dziecięcej wersji reality jest podobna do wersji kulinarnego programu, w którym biorą udział dorośli amatorzy wypieków. „Bake Off Junior” prowadzą Marcelina Zawadzka oraz Ida Nowakowska. Jurorami są z kolei Michał Bryś i Krzysztof Ilnicki (obaj znani z wersji cukierniczego programu dla dorosłych).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jaka-to-melodia-teleturniej-tvp1-norbi-ogladalnosc,7171233335420545a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"