Milion widzów „Big Music Quiz 2”. TVP1 stacją trzeciego wyboru

Prowadzony przez Sławomira Zapałę drugi sezon programu „Big Music Quiz” w TVP1 oglądało średnio 971 tys. widzów. Produkcja dała Jedynce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,74 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Milion widzów „Big Music Quiz 2”. TVP1 stacją trzeciego wyboru
fot. Endemol Shine Polska

Drugi sezon muzycznego show „Big Music Quiz” na antenie TVP1 oglądać można było w piątki około godz. 21.30, w okresie od 14 września do 14 grudnia br. Średnia widownia premierowych odcinków cyklu wyniosła 971 tys. osób, co przełożyło się na 7,57 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jaka-to-melodia-teleturniej-tvp1-nowe-odcinki-norbi-ogladalnosc,7171225519294081a_1 ##

Największą popularnością cieszył finałowy odcinek nowego sezonu produkcji - zgromadził on przed telewizorami 1,13 mln oglądających.

grafika

Oznacza to, że „Big Music Quiz” stracił 120 tys. oglądających (zestawiając ze sobą dane odcinków z pierwszego sezonu pokazanych w TVP1).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sierocki-na-sobote-ogladalo-653-tys-widzow-tvp2-przegrala-z-konkurencja,7171185980520577a ##

TVP1 w paśmie nadawania nowego show zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie był TVN, który emitując wtedy filmy fabularne, osiągał 10,33 proc. udziału. Drugi był Polsat (gł. „Lepiej późno niż wcale” i „The story of my life”; 7,71 proc.), a czwarta - TVP2 (gł. „Rodzinka.pl”; 7,24 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka była czwarta.

grafika

Wpływy reklamowe z premierowych odcinków „Big Music Quiz 2” wyniosły 5,74 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Program „Big Music Quiz” oparty jest na francuskim formacie „Le Grand Blind Test”. Producentem show jest Endemol Shine Polska. W każdym odcinku rywalizują ze sobą dwie czteroosobowe drużyny, złożone z aktorów, wokalistów i celebrytów. Rywalizują oni w rozpoznawaniu tytułów piosenek oraz odpowiadaniu na pytania dotyczące np. ciekawostek związanych z muzyką, polskich artystów czy popularnych płyt muzycznych

Gospodarzem muzycznego show jest Sławomir Zapała, aktor i piosenkarz, znany z wylansowania przeboju „Miłość w Zakopanem”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/thomas-anders-z-modern-talking-gwiazda-sylwester-marzec-z-dwojka-2018-2019-kto-wystapi-opinie,7171187121718913a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska