Premierowe odcinki trzeciej edycji reality-show „Domowe rewolucje” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 18.00, w okresie od 7 października do 24 listopada 2018 roku. Nadawca postanowił ten program promować na głównej antenie, mimo że jest to projekt z portfolio HGTV.
Średnia oglądalność programu w analizowanym paśmie wyniosła 1,10 mln widzów, co przełożyło się na 7,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 9,45 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/hgtv-pokaze-czwarty-sezon-zglos-remont-ruszaja-castingi,7171203987080833a ##
Najwięcej widzów do tej pory zgromadził przedostatni odcinek. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 1,30 mln osób.

TVN w czasie emisji „Domowych rewolucji” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie był Polsat, który pokazywał wówczas gł. „Nasz nowy dom” i początek „Wydarzeń”, co przełożyło się na 15,67 proc. udziału. Druga była TVP1 (gł. „Dziewczyny ze Lwowa” i „Jaka to melodia?”; 9,01 proc. udziału), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 („Panorama”, „Pogoda” „Sport” oraz „Na dobre i na złe”; 6,01 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był drugi.

Wpływy z reklam pokazanych wokół „Domowych rewolucji” w TVN wyniosły 9,21 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Domowe rewolucje” to jeden z kilku programów wnętrzarskich Doroty Szelągowskiej emitowanych w HGTV. Ekipa budowlańców pod jej przewodnictwem w kilka dni przeprowadza generalny remont całego domu lub mieszkania bohaterów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ikea-domowe-rewolucje-hgtv-i-tvn-product-placement,7171219918207105a ##











