„Kabaret na żywo 4” na antenie Polsatu pokazywany był w niedziele o godz. 21.05, w okresie od 4 marca do 20 maja br. (pierwszy odcinek wyjątkowo wyemitowano o 22.05). Średnia widownia programu wyniosła 1,79 mln osób, co przełożyło się na 14,01 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 14,67 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,71 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-serial-przyjaciolki-sezon-11 ##
Najwięcej widzów oglądało odcinek z 18 marca - było to średnio 2,13 mln osób.

Dla porównania, drugą edycję „Kabaretu na żywo” pokazywaną wiosną ub.r. w niedziele o godz. 20.00 śledziło 2,32 mln osób, co przełożyło się na 14,73 proc. udziału w 4+, 14,85 proc. w 16-49 oraz 15,31 proc. w 16-59. Oznacza, że kabaretowy program w nowym paśmie stracił 530 tys. oglądających.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nasz-nowy-dom-sezon-10 ##
Polsat w paśmie nadawania „Kabaretu na żywo 4” zajął jednak nadal pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP1 z udziałem na poziomie 9,68 proc., nadająca w tym czasie „Blondynkę”, „Wojenne dziewczyny” i filmy. Trzeci był TVN (9,47 proc.; reality-show „MasterChef Junior” i filmy fabularne), a czwarta - TVP2 (3,91 proc.; pasmo filmowe).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat był liderem.
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji kabaretowego cyklu wyniosły 26,45 mln zł. Przed rokiem było to 30,05 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/world-of-dance-swiat-tanca-casting-emisja-w-polsacie ##

„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat. Program realizowany jest z udziałem publiczności i nadawany live. Gospodarzem i prowadzącym każdego odcinka jest inny kabaret.











