Polo TV na czele kanałów muzycznych, Vox Music TV zyskał najwięcej

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w marcu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Vox Music TV, a najwięcej stracił kanał TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział naziemnego kanału Polo TV w marcu 2018 roku wyniósł 0,60 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 11,76 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugie miejsce zajęła Eska TV, która w naziemnej telewizji cyfrowej w okresie od 28 września 2016 roku do 16 maja 2017 roku zastąpiona była przez 8TV. Eska TV w tym czasie dostępna była w Internecie, aplikacji mobilnej, a także poprzez sieci kablowe i anteny satelitarne, jednak Grupa ZPR Media 16 maja ub.r. przywróciła tę stację na MUX-1. Tym samym 8TV zniknęła z rynku, a w miejsce nadającej u płatnych operatorów Eski TV nadawca postanowił uruchomić nowy kanał Eska TV Extra.

Średni udział naziemnej Eski TV w marcu br. wyniósł 0,39 proc. Dla porównania naziemna 8TV w marcu ub.r. miała średni udział na poziomie 0,27 proc. Z kolei kablowo-satelitarna Eska TV Extra w zeszłym miesiącu zanotowała udział na poziomie 0,04 proc. (bez zmian).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-kanaly-filmowe-i-serialowe-marzec-2018-tvp-seriale ##

Podium uzupełniają ex aequo dwa kanały 4FunTV i należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z miejsca czwartego. Ich średnie miesięczne udziały w rynku telewizyjnym wyniosły po 0,14 proc. Wynik pierwszego kanału względem marca ub.r. się nie zmienił, a drugiego - wzrósł o 16,67 proc.

Największym wzrostem pochwalić się mógł Vox Music TV, który awansował z 14. na 9. lokatę. Jego średni udział zwiększył się o dwie trzecie do 0,05 proc.

Z kolei najbardziej spadł wynik kanału TO!TV - o 80 proc. do 0,01 proc. udziału. Stacja ta spadła z 10. na ostatnie miejsce.

11. miejsce zajął kanał MTV Music Polska, który 17 października ub.r. zastąpił stację VIVA Polska. Średni udział tej anteny w marcu 2018 roku wyniósł 0,03 proc., po spadku względem VIVY Polska z marca 2017 roku o 57,14 proc.

grafika

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w marcu br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 11,32 proc., wyniósł 0,94 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się naziemna Eska TV, której udział wyniósł 0,71 proc. (do góry o 82,05 proc.). Podium uzupełnia kanał 4FunTV (0,33 proc. udziału; + 22,22 proc.).

Największym wzrostem (o 83,33 proc. do 0,11 proc. udziału) również i tutaj pochwalić się mógł Vox Music TV. Także i w tym ujęciu najwięcej straciło TO!TV - było to 85,71 proc. do 0,01 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online