19. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 28 lutego do 23 maja br. Wszystkie premierowe odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 2,07 mln osób. Przełożyło się to na 15,70 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 21,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 19,24 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-masterchef-junior-talent-show-4-sezon-tvn-lider-16-49,7171077932562049a ##
Największą popularnością cieszył się odcinek produkcji z 16 maja br. Przyciągnął on uwagę 2,41 mln osób.

Emitowana w analogicznym okresie ub.r. siedemnasta seria „Kuchennych rewolucji” gromadziła średnio 2,42 mln osób, co dało stacji 18,24 proc. udziału w 4+, 24,70 proc. w grupie 16-49 oraz 22,34 proc. w grupie 16-59. Oznacza to, że program TVN stracił 350 tys. widzów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-agent-gwiazdy-4-reality-show-tvn-stabilne-wyniki,7171068664141953a ##
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 17,69 proc. udziału. Za TVN uplasowały się: Polsat (gł. „Przyjaciółki” i „Ślad”; 10,68 proc.) oraz TVP2 (gł. „The Good Doctor”, „Europa da się lubić - 15 lat później” i „Big Music Quiz”; 4,07 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był zdecydowanym liderem.

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji reality-show wyniosły 31,73 mln zł, podczas gdy nadawana rok wcześniej trzynasta seria przyniosła z reklam 29,97 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/masterchef-8-tvn-kiedy-emisja-castingi,7171103715580033a ##












