„MasterChef” nadal gromadzi 2 mln widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Średnia oglądalność początku szóstej edycji „MasterChefa” wyniosła 2 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program zyskał 80 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji jest trzeci w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwszy w 16-49.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„MasterChef” nadal gromadzi 2 mln widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
Anna Starmach, Michel Moran, Magda Gessler - fot. tvn

Szósta seria „MasterChefa” nadawana jest w TVN w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 10 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że kulinarny program po trzech odcinkach nowego sezonu gromadzi średnio 2 mln widzów, co przekłada się na 12,92 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 14,98 proc. w grupie 16-59.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/diagnoza-ma-o-610-tys-widzow-wiecej-niz-top-model-tvn-liderem-w-grupie-16-49 ##

Program notuje wzrost oglądalności z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 1,93 mln, a trzeci - już 2,10 mln.

grafika

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format stracił 80 tys. widzów, choć minimalnie wzrosły jego udziały w rynku w grupach 16-49 i 16-59. Piątą serię „MasterChefa” po trzech odcinkach śledziło 2,08 mln osób, co przełożyło się na 13,09 proc. udziału w grupie 4+, 15,76 proc. w grupie 16-49 i 14,77 proc. w grupie 16-59.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/800-tys-widzow-drzewa-marzen-tvn-wiceliderem-w-grupie-16-49 ##

TVN w trakcie emisji „MasterChefa 6” jest trzeci w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, nadająca wówczas prognozę pogody, „Dziewczyny ze Lwowa” i początek reality-show „Rolnik szuka żony”, co daje jej 15,89 proc. udziału. Wiceliderem jest Polsat (gł. „W rytmie serca” i „Kabaret na żywo”; 13,35 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP2 (filmy fabularne i „The Voice of Poland”; 5,22 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest już jednak liderem rynku.

grafika

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jesienna-ramowka-tvn-2017-dwie-nowosci ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele