1,49 mln widzów reality-show „Nasz nowy dom”. Polsat wiceliderem w 16-49

Reality-show „Nasz nowy dom 12” śledziło średnio 1,49 mln widzów, minimalnie mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Polsat w czasie emisji wypadł najgorzej na tle swoich głównych konkurentów w 4+, ale w grupie 16-49 stacja była wiceliderem. Wpływy z reklam wyniosły 22,57 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,49 mln widzów reality-show „Nasz nowy dom”. Polsat wiceliderem w 16-49
Katarzyna Dowbor w programie "Nasz nowy dom"

Dwunastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, w okresie od 28 lutego do 23 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w wiosennej ramówce format oglądało średnio 1,49 mln osób. Przekłada się to na 9,87 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,05 proc. w grupie 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-polsat-w-rytmie-serca-4-sezon-spadek-ogladalnosci,7171068650473089a ##

Największą widownię przyciągnął finałowy odcinek programu prowadzonego przez Katarzynę Dowbor, który śledziło średnio 1,99 mln widzów.

grafika

Nadawana wiosną ub.r. dziesiąta seria reality-show przyciągała przed ekrany minimalnie więcej widzów. Gromadziła ona średnio 1,52 mln osób przy udziale wynoszącym 10,24 proc. w 4+, 13 proc. w 16-49 oraz 11,48 proc. w 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-twoja-twarz-brzmi-znajomo-wiosna-2019-polsat-liderem,7171069910394497a ##

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 12” zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem była TVP1, emitująca gł. magazyn „Alarm!” i serial „Ojciec Mateusz”, co przełożyło się na 13,19 proc. udziału. Drugi był TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 12,12 proc.), natomiast trzecią lokatę zajęła TVP2 (gł. „Barwy szczęścia”, „The Good Doctor” i „Europa da się lubić - 15 lat później”; 10,65 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem.

grafika

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Naszego nowego domu” wyniosły 22,56 mln zł. Dla porównania, wiosną ub.r. reality-show zarobiło 20,72 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. https://www.wirtualnemedia.pl/nasz-nowy-dom-polsat-pokaze-12-edycje-jakie-pasmo,7171114386761857a W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów