Premierowe odcinki 22. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 14 lutego br. Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 1,03 mln osób, co zapewniło stacji 11,37 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 15,43 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,21 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/oranzada-hellena-promowana-kuba-wojewodzki-w-tvn-idol-w-polsacie ##
Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 1,23 mln widzów. Wyemitowany został on 28 lutego br., a gościli w nim Mikołaj Roznerski i Marek Dyjak.

W porównaniu do emitowanej rok temu 20. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 490 tys. osób. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu oglądało średnio 1,52 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy 14,01 proc. w 4+ oraz 16,92 proc. w 16-49. Przypomnijmy, że pierwszy odcinek tamtej serii wyjątkowo pokazany był o godz. 21.30, czyli godzinę wcześniej niż zwykle (oglądało go 1,91 mln osób). Tego dnia o 22.30 TVN pokazał widowisko „Wszyscy na jednego, czyli Roast Kuby Wojewódzkiego”.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-zony-hollywood-tvn ##
TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne, co przekłada się na 9,36 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 7,95 proc.), a czwarta - TVP1 (pasmo filmowe; 4,86 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem też jest TVN, a dalej plasują się: Polsat, Dwójka i Jedynka.











