Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 4 września 2017 roku do 8 czerwca 2018 roku średnia widownia tego serialu wyniosła 1,63 mln widzów, a udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 14,04 proc. wśród wszystkich widzów, 18,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,98 proc. w grupie 16-59. „Pierwszą miłość” na antenie Polsatu oglądać można było w dni powszednie o 18.00.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/2-1-mln-widzow-na-wspolnej-tvn-liderem-w-grupie-komercyjnej,7171433031169665a ##
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek telenoweli pokazany 6 grudnia ub.r. Oglądało go 2,31 mln widzów. Tuż po zakończeniu tego odcinka Polsat wyemitował 14. Mikołajkowy Blok Reklamowy, który oglądało średnio 4,95 mln widzów.

W porównaniu do poprzedniego sezonu „Pierwsza miłość” straciła 150 tys. widzów. Wówczas produkcję średnio śledziło 1,78 mln osób, a jej udział w rynku wynosił 14,96 proc. w 4+, 18,75 proc. w 16-49 oraz 16,90 proc. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-korona-krolow-kiedy-nowe-odcinki,7171445496678529a ##
Polsat w paśmie emisji serialu produkowanego przez ATM Grupę zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym czasie była stacja TVP1, nadająca wówczas gł. seriale „Klan” i „Korona królów” oraz teleturniej „Rodzina wie lepiej”, co przełożyło się na 12,63 proc. udziału. Trzeci był TVN („Szpital”; 11,16 proc.), a czwarta - TVP2 („Panorama”, „Sport telegram” i „Pogoda”; 9,77 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 lat wiceliderem był już TVN, który radził sobie lepiej od Jedynki.
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków serialu pokazanych w sezonie 2017/2018 wyniosły 233,90 mln zł. W poprzednim sezonie uplasowały się one na poziomie 219,65 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/barwy-szczescia-ogladalnosc-w-sezonie-2017-2018-tvp2-liderem,7171435159688833a ##












