„All Together Now 2” miało o 170 tys. widzów więcej niż „Take me out”. 15,62 mln zł z reklam

Drugi sezon muzycznego programu „Śpiewajmy razem. All Together Now” gromadził średnio 1,18 mln widzów, o 170 tys. osób więcej niż rok temu w niemal tym samym paśmie miał „Take me out”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu był trzeci w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 15,62 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„All Together Now 2” miało o 170 tys. widzów więcej niż „Take me out”. 15,62 mln zł z reklam

Rozrywkowy program „Śpiewajmy razem. All Together Now” nadawany jest w Polsacie w środy o godz. 20.30, w okresie od 6 marca do 24 kwietnia br. Średnia oglądalność premierowych odcinków drugiego sezonu projektu wyniosła 1,18 mln widzów, co przełożyło się na 7,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,63 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się trzeci odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 1,31 mln osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/1-88-mln-widzow-dance-dance-dance-dwie-wersje-ogloszenia-wynikow-widzowie-oburzeni-to-decyzja-wlasciciela-formatu,7171083092493953a ##

Polsat w czasie emisji nowego formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP2, która nadawała wtedy jednak popularne seriale „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, co dało jej 18,81 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN (końcówka „Na Wspólnej”, „Milionerzy” i „Agent - gwiazdy”; 10,27 proc.), a czwarte - TVP1 (gł. „Leśniczówka”, widowisko „Wielki test” i transmisje sportowe; 6,93 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

grafika

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków programu wyniosły 15,62 mln zł. Dla porównania „Take me out” rok temu zarobiło 20,99 mln zł, a pierwsza edycja „Śpiewajmy razem. All Together Now” - 27,78 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Zwycięzcą drugiej edycji muzycznego show został Salwin „Jimmy" Merstein-Siwak. Otrzymał on nagrodę pieniężną w wysokości 100 tys. zł.

Dwójka uczestników, która w każdym odcinku zdobędzie najwyższą liczbę punktów przechodzi do finałowego odcinka, w którym zawalczą o nagrodę pieniężną. Przewodniczącą 100-osobowego jury jest Beata Kozidrak, a w panelu jurorskim zasiadają m.in. Madox (wokalista pop i model), Nick Sinckler (wokalista), Anja Orthodox (wokalistka zespołu Closterkeller), Dariusz Kordek (aktor musicalowy, teatralny i filmowy), Krzysztof „Jary” Jaryczewski (muzyk rockowy), Saszan (wokalistka pop), Ewa Gil (wizażystka gwiazd) i Ramona Rey (dyplomowana mezzosopranistka).

W drugim sezonie do tego grona dołączyli m.in.: Filip Lato, Aleksandra Szwed, Gabriel Fleszar, Joanna „Ruda” Lazer, Tomasz „Titus” Pukacki, czy Julita Ratowska „Jula”. Show prowadzi Mariusz Kałamaga.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-wiosenna-ramowka-brak-nowosci-kontynuacje,7171113755371649a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"