Program „Superpies” emitowany jest na antenie telewizji Polsat w soboty o 17.45, począwszy od 2 marca br. W każdym odcinku widzowie poznają dwie rodziny ze swoimi psami. Każda z nich skorzysta z pomocy behawiorystki zwierzęcej Anety Awtoniuk, która daje im wskazówki dotyczące wychowywania swoich pupili. Sponsorami programu są marki Pedigree i Bayer.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-twoja-twarz-brzmi-znajomo-11-edycja-polsat-liderem,7171106133677697a ##
Średnia widownia trzech pierwszych odcinków cyklu wyniosła 747 tys. osób, co przełożyło się na 5,95 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,67 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów oglądało pierwszy odcinek - było to średnio 881 tys. osób.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-nasz-nowy-dom-katarzyna-dowbor-1-48-mln-osob,7171102849537665a ##
Polsat w paśmie nadawania misyjnego projektu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP1, która emitując wtedy konkursy pucharu świata w skokach narciarskich osiąga 20,16 proc. udziału. Drugi jest TVN („Dorota inspiruje” i „36,6” - 7,16 proc.), a czwarta - TVP2 (serial „Zmiennicy” i „Panorama” - 5,86 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat również zajmuje trzecie miejsce.
Formuła „SuperPsa” jest podobna do dwóch programów „Przygarnij mnie” i „Misja pies“, które pokazywane były w TVP2 i TVN i miały słabe wyniki oglądalności. Dwójka wyemitowała dwie edycje swojej audycji: wiosną 2015 roku, którą oglądało 775 tys. widzów, oraz rok później - 763 tys. osób. Format TVN był pokazywany wiosną 2017 roku - śledziło go 463 tys. widzów. Sponsorem również i tych audycji była marka Pedigree.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-wiosenna-ramowka-brak-nowosci-kontynuacje,7171113755371649a ##












