747 tys. widzów „SuperPsa 2”. Polsat stacją trzeciego wyboru

Drugi sezon magazynu poradnikowego „SuperPies” po trzech odcinkach gromadzi średnio 747 tys. widzów, o 121 tys. osób więcej niż miał pierwszy sezon emitowany rok temu. Polsat w trakcie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród tzw. „wielkiej czwórki”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
747 tys. widzów „SuperPsa 2”. Polsat stacją trzeciego wyboru
Aneta Awtoniuk - gospodyni programu „SuperPies”; fot. Michał Wencek

Program „Superpies” emitowany jest na antenie telewizji Polsat w soboty o 17.45, począwszy od 2 marca br. W każdym odcinku widzowie poznają dwie rodziny ze swoimi psami. Każda z nich skorzysta z pomocy behawiorystki zwierzęcej Anety Awtoniuk, która daje im wskazówki dotyczące wychowywania swoich pupili. Sponsorami programu są marki Pedigree i Bayer.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-twoja-twarz-brzmi-znajomo-11-edycja-polsat-liderem,7171106133677697a ##

Średnia widownia trzech pierwszych odcinków cyklu wyniosła 747 tys. osób, co przełożyło się na 5,95 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,67 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów oglądało pierwszy odcinek - było to średnio 881 tys. osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-nasz-nowy-dom-katarzyna-dowbor-1-48-mln-osob,7171102849537665a ##

Polsat w paśmie nadawania misyjnego projektu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP1, która emitując wtedy konkursy pucharu świata w skokach narciarskich osiąga 20,16 proc. udziału. Drugi jest TVN („Dorota inspiruje” i „36,6” - 7,16 proc.), a czwarta - TVP2 (serial „Zmiennicy” i „Panorama” - 5,86 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat również zajmuje trzecie miejsce.

grafika

Formuła „SuperPsa” jest podobna do dwóch programów „Przygarnij mnie” i „Misja pies“, które pokazywane były w TVP2 i TVN i miały słabe wyniki oglądalności. Dwójka wyemitowała dwie edycje swojej audycji: wiosną 2015 roku, którą oglądało 775 tys. widzów, oraz rok później - 763 tys. osób. Format TVN był pokazywany wiosną 2017 roku - śledziło go 463 tys. widzów. Sponsorem również i tych audycji była marka Pedigree.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-wiosenna-ramowka-brak-nowosci-kontynuacje,7171113755371649a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"