„World of Dance - Polska” wypadło gorzej od „Wyspy przetrwania”. 1,25 mln widzów i trzecie miejsce w rynku

Nowe taneczne widowisko „World of Dance - Polska” gromadziło średnio 1,25 mln widzów, o 80 tys. osób mnij niż gromadziła pokazywana rok temu w tym samym paśmie „Wyspa przetrwania”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu był trzeci w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 28,42 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„World of Dance - Polska” wypadło gorzej od „Wyspy przetrwania”. 1,25 mln widzów i trzecie miejsce w rynku
Ildar Gaynutdinov, zwycięzca pierwszej polskiej edycji „World of Dance - Polska”; fot. Telewizja Polsat

Program „World of Dance - Polska” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 20.05, w okresie od 14 września do 16 listopada br. Średnia oglądalność nowego projektu wyniosła 1,25 mln widzów, co przełożyło się na 8,55 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,99 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 3,94 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,48 mln, a w 16-59 - 2,12 mln; dane udostępnione przez Mediacom).

Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek - śledziło go 1,66 mln osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-lepiej-pozno-niz-wcale-polsat-program-1-1-mln-widzow,7171211034556033a ##

Polsat w czasie emisji nowego formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP2, która nadawała wtedy seriale „Barwy szczęścia” i „O mnie się nie martw”, co dało jej 13,39 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN (filmy fabularne; 10,72 proc.), a czwarte - TVP1 (gł. „Alarm!”, „The Wall. Wygraj marzenia” i transmisje sportowe; 8,29 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był trzeci.

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków produkcji wyniosły 28,42 mln zł. Dla porównania „Wyspa przetrwania” rok temu na premierach zarobiła 34,94 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/all-together-now-ogladalo-1-3-mln-widzow-polsat-przegral-z-tvp2-i-tvn,7171209141700737a ##

W „World of Dance - Polska” uczestnicy rywalizują w trzech grupach wiekowych: dorośli w wieku 18 i więcej lat (1-4 tancerzy), formacje taneczne w wieku 18 i więcej lat (5-20 tancerzy) i juniorzy w wieku od 8 do 18 lat (soliści i formacje do 20 tancerzy). Gospodarzami polskiej edycji talent-show są Olga Kalicka i Karol „Niecik” Niecikowski. W jury programu zasiądą Michał Malitowski, Rafał „Roofi” Kamiński oraz Edyta Herbuś.

Zwycięzcą pierwszej polskiej edycji program został Ildar Gaynutdinov.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji