Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że pokazane w czwartki cztery pierwsze odcinki ósmej edycji „Ojca Mateusza” obejrzało średnio 5,05 mln widzów przy udziale wynoszącym 33 proc. w grupie 4+ i 26,06 proc. w komercyjnej 16-49. Nadawane rok wcześniej pierwsze odcinki szóstego sezonu produkcji miały 5,07 mln oglądających (ich udział wynosił odpowiednio 33,18 proc. i 25,09 proc.)
W czasie nadawania serialu Jedynka jest zdecydowanym liderem rynku. Na drugim miejscu z udziałem na poziomie 16,48 proc. znajduje się kanał TVN, nadający wtedy seriale „Na Wspólnej” i „W11 - Wydział Śledczy”. Dalej plasują się: Polsat (9,69 proc.; „CSI: Kryminalne zagadki Miami”, „Hotel 52”) i TVP2 (8,18 proc.; „Barwy szczęścia”, „Kabaretowy Klub Dwójki”). Taka sama kolejność stacji jest w grupie komercyjnej.

Serial „Ojciec Mateusz” można oglądać w czwartki o 20.25 w TVP1.
“Ojciec Mateusz” / fot. Marzena Stokłosa/TVP











