Okrasa i Brodnicki reklamują Lidl a la „Ojciec Chrzestny” (wideo)

Nowa reklama Lidla z Karolem Okrasą i Pascalem Brodnickim nawiązuje do filmu „Ojciec Chrzestny”. Za kreację całej kampanii odpowiadają firmy GPD Advertising i GPD Studio Filmowe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Spot sklepów Lidl z Karolem Okrasą i Pascalem Brodnickim nawiązujący do stylistyki filmu „Ojciec Chrzestny” promuje dwa dania z kuchni włoskiej dostępne za ok. 20 zł: lasagne i spaghetti. Kreacją kampanii zajęła się agencja GPD Advertising, a produkcją - GPD Studio Filmowe.

To kolejny spot Lidla z Okrasą i Brodnickim nawiązujący do filmu. W jednej z poprzednich reklam kucharze wcielili się w rolę bohaterów „Kingsajzu”, promując pizzę i banicę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online