PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Grupa K2 zwiększyła wpływy i miała zysk, tylko pion agencyjny ze spadkiem
Grupa K2 ze wzrostem rentowności, K2 i Fabrity osiągnęły zysk EBITDA
Grupa K2 ze 109,7 mln zł wpływów i 1,8 mln zł straty. Prezes: celem odwrócenie negatywnego trendu
Grupa K2: 109,7 mln zł wpływów i 6,2 mln zł zysku EBITDA w ub.r., ryzyko obniżenia sprzedaży wskutek koronawirusa
Oktawave z programem motywacyjnym dla menedżerów: obejmuje 10 proc. udziałów, jest wart 1 mln zł
Oktawave z programem motywacyjnym dla menedżerów: obejmuje 10 proc. udziałów, jest wart 1 mln zł
Grupa K2 ze wzrostem wpływów o 0,9 proc. i 2,2 mln zł straty. Na minusie agencja K2, Fabrity ze wzrostem
Grupa K2 ze wzrostem wpływów o 0,9 proc. i 2,2 mln zł straty. Na minusie agencja K2, Fabrity ze wzrostem
Grupa K2 z 50,4 mln zł wpływów i 1,6 mln zł straty. Na minusie agencja K2 i Fabrity - rośnie Oktawave
Grupa K2 z 50,4 mln zł wpływów i 1,6 mln zł straty. Na minusie agencja K2 i Fabrity - rośnie Oktawave
Grupa K2 z 27,7 mln zł wpływów i 257 tys. zł straty netto w br. W dół agencja K2, w górę pion mediowy
Grupa K2 ze 108,8 mln zł wpływów i 2,3 mln zł zysku. Mało nowych klientów K2 i K2 Media, w górę Fabrity i Oktawave
Grupa K2 ze spadkiem wpływów i zysku. Słabsze wyniki sprzedażowe agencji K2 i K2 Media
Grupa K2 z 50,6 mln zł wpływów i 512 tys. zł zysku, najbardziej rentowne Oktawave
K2 Internet nie porozumiała się z inwestorem. Chce mieć więcej klientów z zagranicy
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Grupa K2 negocjuje z inwestorem branżowym sprzedaż pionu agencyjnego i mediowego
Grupa K2 ze wzrostem wpływów o 17 proc. i 3,8 mln zł zysku
Grupa K2 dalej rozmawia z potencjalnym inwestorem, ma też kupców dla Okawave
Grupa K2 dalej rozmawia z potencjalnym inwestorem, ma też kupców dla Okawave