Marka w nowej kampanii stawia na ważne przesłanie: kobiety mają prawo do delikatności, odpoczynku i troski o siebie. Z myślą o nich Always stworzył ulepszoną wersję swoich podpasek.
Inauguracja współpracy marki Always i Natalii Bukowieckiej miała miejsce w 2024 roku z okazji igrzysk olimpijskich w Paryżu. Wtedy wspólnym celem było zachęcenie do przełamywania tabu wokół miesiączki w sporcie i zintensyfikowania rozmów na temat wpływu okresu na zawodniczki.

– Po sukcesie kampanii "To nowy okres", w której razem z Natalią poruszaliśmy ważny temat miesiączki w sporcie, przyszedł czas na nowe wyzwania. Kampania "Delikatna nie znaczy słaba" to dla nas kolejny ważny etap w budowaniu przestrzeni, w której dziewczyny i kobiety mogą się przekonać, że czasem największym zwycięstwem jest umiejętność zwolnienia i okazania sobie delikatności – mówi Mariola Mirek, dyrektor ds. komunikacji w P&G Europa Centralna.
W ramach kampanii marka Always zaplanowała wiele szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, mediowych, influencerskich oraz promocyjnych.
Kampania realizowana jest w social mediach, ale także telewizji, in-stor oraz na nośnikach DOOH.
Za współpracę z ambasadorką odpowiada agencja MSL. Z kolei wsparcie mediowe realizowane jest przez P&G wewnętrznie.











