Śladami przestępców podążyli dziennikarze Onetu, a opisane przez nich w artykułach historie wyselekcjonował do podcastu „Seria Kryminalna” Mateusz Baczyński, dziennikarz Onetu.
Pierwszy odcinek nowego podcastu pojawił się w piątek 25 listopada na platformach podcastowych, w aplikacji Audio Onet oraz na Onet.pl i jest ogólnodostępny. Przedstawiony w nim został głośny reportaż Tomasza Pajączka, dziennikarza Onetu pt. Gwałciciel z pamiętnika. „Nikt mnie nie złapie”.
„W naszej redakcji powstaje wiele świetnych reportaży śledczych z gatunku true crime. Większość z nich to praktycznie gotowy scenariusz na podcast kryminalny. Dlatego postanowiliśmy to wykorzystać i tym samym podzielić się naszą pracą z osobami, które są fanami takich słuchowisk. Jestem przekonany, że będzie to nowa jakość na rynku podcastów, gdyż każda z opisanych przez nas historii była poparta wielomiesięcznym i bardzo drobiazgowym śledztwem dziennikarskim” – mówi Mateusz Baczyński, dziennikarz Onetu i autor „Serii kryminalnej”.

Kolejne odcinki serii w każdy piątek będą mogli słuchać subskrybenci pakietu Onet Premium w aplikacji Onet Audio, a na platformach podcastowych pojawią się fragmenty odcinków.
W następnych odcinkach „Serii kryminalnej” zostanie przedstawiona między innymi historia kanibali ze Szczecina, zaginięcie Iwony Wieczorek, sprawa gangu Braciaków oraz sprawa morderstwa studenta z Krakowa, która od 23 lat czeka na wyjaśnienie.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuba-wojewodzki-transkrypcja-wywiad-doda-przerwany-zlamane-prawo-prawnik-porada-opinia,7169743303411841a ##
Niedawno w Onecie ruszył podcast poświęcony rodzinie „Matcha Talks w Onecie”.
Aplikacja Onet Audio oficjalnie wystartowała w październiku. Subskrybenci mają nielimitowany dostęp do podcastów Onetu, m.in. „Stanu Wyjątkowego”, „WojewódzkiKędzierski” czy „W cieniu sportu”.

Jak wynika z badania Mediapanel, w październiku strona główna Onet przyciągnęła 9,07 mln internautów (30,41 proc. zasięgu), którzy spędzali tam średnio 52 minuty i 27 sekund. Cały Onet.pl odwiedziło 17,5 mln użytkowników (58,53 proc. zasięgu), którzy przeciętnie korzystali z portalu przez 1 godzinę, 43 minuty i 48 sekund.











