OpenAI reklamuje ChatGPT. To ich największa kampania ze spotami wideo

Rozpoczęła się kampania promująca usługę asystenta AI ChatGPT. W kreacjach skupiono się na ludzkich historiach, motywacjach oraz problemach. Te ostatnie są rozwiązywane dzięki usłudze należącej do Sama Altmana.

Artur Roguski
Artur Roguski
Udostępnij artykuł:
OpenAI reklamuje ChatGPT. To ich największa kampania ze spotami wideo
Nowe reklamy ChatGPT

Z ChatGPT każdego tygodnia korzysta ponad 700 milionów ludzi na całym świecie. Jest to też jedna z czołowych aplikacji w sklepach. Szturmem zdobyła rynek w zaledwie trzy lata i można powiedzieć, że niesie sztandar technologicznych zmian związanych ze sztuczną inteligencją.

Swojego sukcesu nie zawdzięcza intensywnym kampaniom reklamowym, jak to jest w przypadku większości nowych produktów czy usług. Dopiero od lutego OpanAI zdecydował się mocniej reklamować ChatGPT. Teraz przyszedł czas na największą kampanię w jego dotychczasowych działaniach.

Kampania wzorowana jest na przykładach zastosowania ChataGPT przez użytkowników w ich codziennym życiu. W centrum wydarzeń stawia ich, a nie technologię sztucznej inteligencji.

Pokazujemy ich historie w sposób, który inni mogą zobaczyć i z którym mogą się utożsamić. Naszym celem jest, aby ludzie spojrzeli na te chwile i pomyśleli: "To dla mnie".

Kate Rouch, CMO Open AI

W tej chwili emitowane są trzy spoty, których bohaterami są osoby, które chcą przygotować smaczny posiłek, poprawić swoją sprawność fizyczną i zaplanować wycieczkę. Kolejne reklamy z nowymi historiami mają pojawić się niebawem.

Dish with ChatGPT

Pull-Up with ChatGPT

Road Trip with ChatGPT

Kampania będzie realizowana do końca roku w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii w telewizji, usługach streamingowych, serwisach social media oraz przy współpracy z influencerami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa