Oracle zaprezentował nowe procesy współdziałania pomiędzy Oracle Fusion a innymi aplikacjami

Nowe możliwości współdziałania Oracle Fusion z innymi systemami pozwalają bezproblemowo udostępniać w ramach procesów biznesowych niewykorzystywane wcześniej funkcje.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma Oracle zaprezentowała nowe możliwości współdziałania, które pozwolą przedsiębiorstwom lepiej wykorzystywać zalety i elastyczność aplikacji Oracle Fusion.

Aplikacje Oracle Fusion zaprojektowano w celu rozszerzenia możliwości istniejących serii produktów Oracle.Aby korzystać z tych aplikacji, klienci nie muszą usuwać ani zastępować swoich istniejących systemów.

Dzięki możliwościom współdziałania przedsiębiorstwa mogą stopniowo wzbogacać swoją infrastrukturę o dodatkowe funkcje i korzystne właściwości poprzez łączenie istniejących rozwiązań z aplikacjami Oracle Fusion ― zarówno w swojej siedzibie, jak i w chmurze.

Procesy współdziałania, oprócz pakietu Governance Risk and Compliance (GRC), obejmują wszystkie główne serie produktów, w tym pakiety i aplikacje Oracle Siebel CRM, Oracle PeopleSoft, Oracle JD Edwards i Oracle E‑Business Suite.

Klientom korzystającym z aplikacji Oracle PeopleSoft, Oracle JD Edwards i Oracle E-Business Suite możliwość współdziałania zapewnia także autonomiczny system Oracle Fusion CRM, instalowany w siedzibie klienta lub w chmurze, oraz system Oracle Fusion HCM udostępniany w chmurze.

Nowe procesy współdziałania

· Produkty Oracle Fusion to jedyne aplikacje, które wraz z modułami do zarządzania zasobami ludzkimi przedsiębiorstwa udostępniają skonfigurowane fabrycznie możliwości zarządzania rozwojem pracowników, mogą przy tym działać zarówno w chmurze, jak i w siedzibie przedsiębiorstwa.

· Aplikacja Oracle Fusion Distributed Order Orchestration pomaga zapewnić klientom korzystającym z systemu Oracle Siebel CRM i pakietu Oracle E‑Business Suite szybsze uzyskiwanie przychodów dzięki optymalizacji procesów obsługi zamówień oraz dokładniejszemu potwierdzaniu terminów realizacji zamówień możliwemu dzięki globalnemu wglądowi w system dostaw.

· Możliwości współdziałania z produktem Oracle Fusion Accounting Hub zapewniają integrację z aplikacjami Oracle oraz z systemami innych producentów, gwarantując całkowitą zgodność operacyjną tego produktu z istniejącymi aplikacjami finansowymi.

· Aplikacja Oracle Fusion Sales Performance Management oferuje klientom korzystającym z systemów Oracle Siebel CRM i Oracle CRM On Demand nowe możliwości tworzenia zoptymalizowanego obszaru sprzedaży, motywacyjnego systemu wynagrodzeń oraz zaleceń dotyczących planów sprzedaży.

· Możliwości współdziałania z aplikacją Oracle Fusion Project Portfolio Management za pośrednictwem Oracle Fusion Project Integration Gateway zapewniają integrację z aplikacją Primavera P6 zoptymalizowaną pod kątem kompleksowego zarządzania portfelem projektów (PPM) w całym przedsiębiorstwie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"