Flex Hero to program ambasadorski, który umożliwia wybranym użytkownikom dzielenie się rekomendacjami w zamian za pakiet benefitów.
"Szukamy ambasadorów, którzy czują się swobodnie tworząc treści w internecie i chcieliby zostać liderami opinii w grupie swoich znajomych" - informuje Orange.
Zadaniem Flex Hero będzie aktywne polecanie Flexa w social mediach i innych kanałach typu blogi czy YouTube poprzez publikowanie postów, zdjęć i wideo mówiących o Flexie.
Każdy z ambasadorów zostanie nagrodzony za kreatywność oraz poświęcony czas. Flex Hero otrzyma w prezencie subskrypcję najwyższego Planu w Orange Flex na 6 miesięcy oraz niezbędnik ambasadora z gadżetami od Flexa.
Oprócz tego, polecając aplikację zarobi 70 zł za każde skuteczne zachęcenie do aktywacji numeru w Orange Flex.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-flex-nas-to-nie-dziwi-tiktok-reklama-opinie ##

Jak zostać Flex Hero?
Aby zostać ambasadorką lub ambasadorem Orange Flex, trzeba wejść na stronę flexhero.pl i wypełnić krótki formularz,nagrać 15-sekundowe wideo, z odpowiedzią na pytanie konkursowe, później czekać na wiadomość od Orange Flex.
Rekrutacja do Flex Hero potrwa do 11 kwietnia br.
Orange Flex na rynku od maja 2019 roku
Platforma Orange Flex jest odpowiedzią na obecne zachowania i oczekiwania użytkowników, szczególnie tych dla których smartfon stał się przedmiotem codziennego użytku, a prostota i wygoda głównym wyznacznikiem przy wyborze konkretnych usług. W ramach platformy użytkownik kontaktuje się z operatorem i obsługuje wszystkie swoje usługi w Orange jedynie z poziomu dedykowanej aplikacji mobilnej.

W ub.r. przychody Orange Polska wzrosły o 0,9 proc. do 11,51 mld zł, nakłady inwestycyjne - z 1,7 do 1,8 mld zł, a zysk netto zmalał z 82 do 42 mln zł. Na koniec roku telekom miał 1,48 mln użytkowników ofert konwergentnych i 725 tys. internetu światłowodowego.











