Bohaterami kampanii są kobieta, której syn wyjeżdża na górską wyprawę i dzięki usługom Orange prowadzić z nią rozmowę wideo. Podsumowuje to slogan: „Silniejsze połączenie. Silniejsze więzi z bliskimi”.
Reklama promuje ofertę, w ramach której przy podpisaniu umowy na 24 miesiące dotyczącej pakietu Orange Love Standard można kupić smartfon Samsung Galaxy A40 za 37 zł miesięcznie.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/orange-nowa-strategia-engage-2025-rozwoj-5g-sztuczna-inteligencja-i-zarzadzanie-wiezami-do-stacji-bazowych-jakie-plany-rozwoj-5g-spolki-towercos,7170800313226881a ##
Obecnie trwają też inne kampanie reklamowe Orange Polska: akcja nju mobile podkreślająca, że z tej oferty korzysta już milion klientów, oraz nowa kampania Orange na Kartę z Robertem Górskim i Mikołajem Cieślakiem.

Aktywności reklamowe Orange Polska obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.
Za kreację reklam odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media Warszawa.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/orange-polska-i-plus-koniec-internetowe-bramki-sms-to-decyzja-biznesowa,7170764450449537a ##
W trzecim kwartale ub.r. Orange Polska zanotował 946 mln zł zysku EBITDA po uwzględnieniu kosztów leasingu (EBITDAaL), o 22,4 proc. więcej niż przed rokiem. Wzrosła też liczba klientów internetu i usług mobilnych. Operator zakończył wrzesień z 979 tys. klientów usług telewizyjnych, w tym 495 tys. klientów IPTV i 484 tys. klientów telewizji satelitarnej (DTH).











