Orange pomaga klientom na Facebooku

Od dziś klienci Orange mogą wyjaśnić wątpliwości, rozwiązać problem czy kupić usługi również poprzez Facebooka. Na profilu Orange uruchomiona została specjalna zakładka „pomoc Orange”, miejsce gdzie wspierać ich będzie zespół kompetentnych doradców.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Zakładka pomoc Orange na naszym profilu na Facebooku to miejsce, gdzie klienci znajdą wiele informacji o naszych usługach i ich działaniu oraz w razie potrzeby uzyskają kompetentną pomoc w rozwiązaniu swoich problemów. To przykład nowoczesnego i otwartego podejścia do obsługi klientów i szukania kontaktu z nimi tam, gdzie spędzają swój czas – powiedział Mariusz Gaca, prezes PTK Centertel i Dyrektor Wykonawczy Grupy TP ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów.

- Od początku listopada, w ramach kampanii w Orange klienci mają lepiej, informujemy jak łatwiej korzystać z naszych usług. Mocno wierzymy w potencjał mediów społecznościowych, wsłuchujemy się w opinie naszych klientów i zmieniamy się pod ich wpływem. Serwis na naszym fanpage’u FB to kolejny przykład kompleksowego podejścia do komunikacji z klientami – uważa Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor Public Relations i Sponsoringu Grupy TP.

W serwisie pomoc Orange (www.facebook.com/OrangePolska) użytkownikom towarzyszyć będą doradcy myOrange, czyli konkretne, znane ze zdjęcia osoby, które będą dostępne online i będą aktywnie udzielały odpowiedzi i zarządzały problemami. Najważniejsze elementy serwisu to:

  • formularz pomocowy – to prosta aplikacja, która pozwala na zgłoszenie sprawy, która od razu trafia do aktywnych on-line doradców myOrange. Osoby te same sprawdzą niezbędne dane klienta i zajmą się jego sprawą.

  • forum techniczne Orange - można tu znaleźć odpowiedzi na tematy związane z techniką i obsługą

  • zrób to sam - serwis e-care, pozwalający na załatwienie on-line spraw związanych z obsługą konta abonenckiego

  • wideoporady - dotyczą spraw technicznych i użytkowych

Z poziomu zakładki klienci uzyskają też dostęp do sklepu Orange, poszerzonych informacji o ofercie, fakturach, płatnościach i formalnościach oraz do nowościach i promocjach. W razie konieczności znajdą tu również informacje o problemach w obsłudze.

Dotychczas klienci Orange mogli uzyskać pomoc poprzez główną stronę profilu, wpisując np. pytania w komentarzach. Ta forma także zostanie utrzymana, przede wszystkim dlatego, że jest wygodna dla użytkowników.

Obsługa na profilu Orange Polska jest bardzo szeroka. Serwis pomoc Orange, podzielony na obsługę klienta indywidualnego i biznesowego, to jedna z jej odsłon. Będzie rozwijany i wzbogacany o kolejne usługi wychodzące naprzeciw potrzebom klientów.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online