Spółka Orlen Eko (należąca do grupy kapitałowej PKN Orlen) zaprosiła agencje public relations do udziału w postępowaniu, w którym zostanie wybrana firma odpowiedzialna za kreowanie, wspieranie i budowanie wizerunku jej nowego projektu inwestycyjnego w zakresie gospodarki obiegu zamkniętego, na każdym etapie jego powstawania.
Wspomniane wyżej dbanie o wizerunek inwestycji obejmuje również kreowanie materiałów promocyjnych, przekazów informacyjnych oraz doradztwo komunikacyjne i wizerunkowe.
Szczegółowe informacje dotyczące projektu zostaną udostępnione agencjom po spełnieniu przez nich wstępnych wymagań postępowania.
Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na 5 lat.
Postępowanie jest podzielone na 2 etapy. W pierwszym agencje składają oferty formalne, a po wstępnej preselekcji wybrane firmy złożą oferty techniczne. W drugim etapie, po dokonaniu weryfikacji złożonych ofert, agencje, których oferty spełniały wymagania formalne i uzyskały pozytywne oceny techniczne, zostaną zaproszone do złożenia ofert handlowych.

Oferty można składać do 13 stycznia.











