Orlen od nowa rozpisuje przetarg na obsługę reklamową. Współpraca przez cztery lata

Grupa Orlen zaprasza agencje do składania ofert na obsługę reklamową full service. Z wybranymi firmami chce współpracować 4 lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Orlen od nowa rozpisuje przetarg na obsługę reklamową. Współpraca przez cztery lata

Prowadzone przez Orlen postępowanie składa się z dwóch części. Pierwsza dotyczy obsługi ATL i wyboru dużych agencji kreatywno-strategicznych, drugie - obsługi BTL i wyboru agencji specjalizujących się w działaniach trade marketingowych

Postępowanie odbędzie się w dwóch turach. W turze I agencje zostaną poproszone o spełnienie kryteriów formalnych oraz merytorycznych. W turze II przedstawione zostanie zadanie konkursowe. W turze II będą mogły wziąć udział podmioty, które spełnią wszystkie kryteria tury I oraz uzyskają najwyższą ocenę.

Spółka informuje, że w wyniku tego postępowania zostanie podpisanych kilka umów ramowych w obu kategoriach w pełnym zakresie w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia potrzeb spółek z grupy kapitałowej Orlen. Wybrane agencje będą współpracowały nie tylko z różnymi biurami w ramach struktur Orlenu (marketing, sponsoring, komunikacja). Będą również miały możliwość realizacji działań z innymi spółkami Grupy Kapitałowej Orlen w tym z: Energa, Anwil, PGNiG Obrót Detaliczny, Ruch, Orlen Oil czy Orlen Paliwa. 

Umowa na cztery lata

Umowy ze zwycięskimi agencjami zostaną zawarte na okres 4 lat z możliwością przedłużenia współpracy o rok. Okres ten może ulec zmianie w zależności od pozyskanych zgód korporacyjnych.

- Wybór nowych agencji reklamowych ma kluczowe znaczenie dla naszej Grupy Kapitałowej. Stanowi podstawę realizacji długofalowych celów marketingowych. Zależy nam na współpracy z najlepszymi agencjami na rynku i otwartym dialogu z branżowymi organizacjami o wzajemnych potrzebach i oczekiwaniach. Liczymy na dobrą współpracę na satysfakcjonujących dla obu stron warunkach – podkreślił Piotr Suchodolski, dyrektor biura marketingu Orlenu. 

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 22 października. 

Przypomnijmy, że w połowie tego roku Orlen unieważnił prowadzony od lipca 2023 r. przetarg na kompleksową obsługę reklamową. - Anulowanie postępowania ogłoszonego w lipcu ubiegłego roku wynika z konieczności zweryfikowania zawartych w nim założeń i dostosowania do aktualizowanych planów marketingowych spółki - przekazało wówczas redakcji Wirtualnemedia.pl biuro prasowe koncernu. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa