Biuro prasowe PKN Orlen nie odpowiedziało nam na pytania dotyczące prowadzonego przetargu. Nieoficjalnie udało nam się potwierdzić, że proces przetargowy jest w toku, bierze w nim udział pięć domów mediowych. Wśród nich jest obsługujący obecnie Orlen dom mediowy MullenLowe MediaHub oraz Havas Media, Starcom i Wavemeker.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pkn-orlen-po-fuzji-z-lotosem-bedzie-jeszcze-silniejszy-budzety-reklamowe-moga-zostac-zmniejszone,7171490289493633a ##
Pod koniec grudnia ub.r. Orlen rozpoczął procedury związane z wyborem agencji, która zajmie się organizowaniem dla spółki loterii promocjyjnych na stacjach koncernu.
Spółka w grudniu ub.r. reaktywowała dwie marki paliwowe sprzed lat – CPN i Petrochemię Płock.
Przypomnijmy, że prowadzone są też procedury związane z przejęciem Lotosu przez PKN Orlen – na początku grudnia ub.r. spółka wystąpiła z wnioskiem o zgodę na przejęcie Lotosu do Komisji Europejskiej.

Orlen został sponsorem teamu Williamsa w Formule1, w którym pojedzie w nadchodzącym sezonie Robert Kubica.











