MullenLowe MediaHub broni w przetargu obsługi mediowej Orlenu

Koncern paliwowy PKN Orlen prowadzi przetarg na obsługę mediową. Budżetu klienta broni dom mediowy MullenLowe MediaHub.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Biuro prasowe PKN Orlen nie odpowiedziało nam na pytania dotyczące prowadzonego przetargu. Nieoficjalnie udało nam się potwierdzić, że proces przetargowy jest w toku, bierze w nim udział pięć domów mediowych. Wśród nich jest obsługujący obecnie Orlen dom mediowy MullenLowe MediaHub oraz Havas Media, Starcom i Wavemeker.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pkn-orlen-po-fuzji-z-lotosem-bedzie-jeszcze-silniejszy-budzety-reklamowe-moga-zostac-zmniejszone,7171490289493633a ##

Pod koniec grudnia ub.r. Orlen rozpoczął procedury związane z wyborem agencji, która zajmie się organizowaniem dla spółki loterii promocjyjnych na stacjach koncernu.

Spółka w grudniu ub.r. reaktywowała dwie marki paliwowe sprzed lat – CPN i Petrochemię Płock.

Przypomnijmy, że prowadzone są też procedury związane z przejęciem Lotosu przez PKN Orlen – na początku grudnia ub.r. spółka wystąpiła z wnioskiem o zgodę na przejęcie Lotosu do Komisji Europejskiej.

Orlen został sponsorem teamu Williamsa w Formule1, w którym pojedzie w nadchodzącym sezonie Robert Kubica. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji