"Orzeł czy reszka" reklamuje się w prasie kobiecej

W czasopismach kobiecych wydawnictwa Marquard trwa kampaniareklamowa konkursu "Orzeł czy reszka". Zabawa opiera się naSMS-owej grze w ciemno.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Zamieszczana w czasopismach kobiecych wydawnictwa Marquardreklama konkursu "Orzeł czy reszka" zachęca do wysłania SMS-a otreści "OV.Orzel" lub "Ov.Reszka". W wiadomości zwrotnej otrzymujesię informację o nagrodzie finansowej lub rzeczowej, którą możnaotrzymać. Wysyłając kolejne SMS-y, zwiększa się pulę swoichwygranych.

"Orzeł czy reszka" jest reklamowany w tygodniku "Pani Domu" orazmiesięcznikach "Joy", "Cosmopolitan", "Olivia" i "Shape". Koncepcjąkonkursu - zaplanowanego do 24 czerwca - oraz jego obsługą prawną iwsparciem reklamowym zajmuje się - na zlecenie wydawnictwa Marquard- firma One-2-One Media Solution.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele