SZCZEGÓŁOWY OPIS - ZAŁOŻENIA KAMPANII
Lemoniada Tymbark - wprowadzenie nowego produktu narynek
- Charakterystyka produktu: w pełni naturalny, niezwykle prosty,który składa się z 1 cytryny wyciśniętej na 0,5 litra krystalicznieczystej wody oraz cukru trzcinowego do smaku; idealny produkt naupalne lato
- Grupa docelowa: kobiety oraz mężczyźni, wiek 16-30,wykształcenie średnie oraz wyższe, średnie oraz wyższe dochody,mieszkający głównie w miastach, potrzebujący naturalnegoorzeźwienia, ugaszenia pragnienia, naturalnych składników,indywidualiści żyjący szybko, pijący w biegu
KONCEPCJA- Koncepcja projektu została oparta na postaci Leniwego Romka -studenta przymusowo zamkniętego przez opiekuńczą mamusię w celuzdania sesji. Termin został wybrany nieprzypadkowo - przełom maja iczerwca to czas sesji egzaminacyjnych na wyższych uczelniach.Odosobnienie oraz częste orzeźwianie Lemoniadą Tymbark miały pomócRomkowi w zdaniu egzaminów

- Losy Romka transmitowane były przez 5 dni w internetowym primetime, co dało łącznie 30 godzin emisji!
- Na rozwój wydarzeń wpływ mieli internauci rozwiązującprzygotowane przez agencję quizy
- Projekt był wydarzeniem, którego jeszcze w polskim Internecienie było!
- Teaser - zapowiedź wydarzenia, którego w polskim Interneciejeszcze nie było. Na stronie www.lemoniadatymbark.plzostał umieszczony formularz do pozostawienia adresu mailowego, abyotrzymać informację o starcie właściwej kampanii. Dodatkowo licznikodliczał czas do startu właściwego eventu czyli 1 czerwca 2009r.
- Reveal - Leniwy Romek na żywo w Internecie nw stronie www.lemoniadatymbark.pl.Kampania polegała na obserwowaniu na żywo Leniwego Romka -studenta, który zagrożony oblaniem sesji zostaje zamknięty przezswoją mamę i pod jej kontrolą miał odpowiednio przygotować się dosesji egzaminacyjnej. Odwiedzany przez gości oraz orzeźwianyLemoniadą Tymbark był mobilizowany do nauki, co niestety, nie dokońca mu wychodziłoo Internauci aktywnie uczestniczyli w życiu Romka. Mieli możliwośćwpływania na jego dalsze losy i kierowania jego życiem poprzezrozwiązywanie quizów. W krytycznych momentach orzeźwiali RomkaLemoniadą Tymbark

- Możliwość komentowania na żywo sprawiała, iż Romek mógł odrazu reagować na wypowiedzi internautów!
- Historia rozwijała się w niesamowitym tempie. Romek omal niestracił swojej dziewczyny, został sklonowany przez swojegoszalonego kolegę, przeszedł wojskowy trening aby dowiedzieć się cogo czeka jeśli nie zda egzaminów... Po 30 godzinach fabułaprzybrała nieoczekiwany koniec....
DZIAŁANIA DODATKOWE- Fun page Lemoniady (http://www.facebook.com/lemoniada),profil Romka (http://www.facebook.com/leniwyromek)i jego dziewczyny Sabiny (http://www.facebook.com/people/Sabina-Kozaczek/1789146962)na portalu społecznościowym Facebook
- Aktywność wspierana poprzez linki ze strony oraz codziennequizy
- Konkurs dla użytkowników w trakcie eventu - najlepszeodpowiedzi w ramach quizów były nagradzane iPod'ami
- Konkurs po zakończeniu eventu - najlepsza praca na dalsze losyRomka i Sabiny została nagrodzona MacBookiem

- Youtube kanał - zarchiwizowane materiały filmowe z każdegodnia eventu na youtube.com w jakości HD: http://www.youtube.com/watch?v=IpU9ngoiLWw&feature=PlayList&p=2A3C3F8583705E06&index=0
- Flicr.com - codzienna fotorelacja zza kulis: http://www.flickr.com/photos/saatchi_digital/
- www.lemoniadatymbark.pl - pozakończeniu eventu umieszczona videorelacja z każdego dnia
- Codzienne mailowe sprawozdanie z przebiegu dnia Romka orazzapowiedź wydarzeń dla wszystkich, którzy zostawili swojeadresy
CZAS TRWANIA AKCJI- Pierwszy taki projektw Polsce. 30 godzin live video transmitowanych w internetowym primetime przez 5 dni.
- Teaser: 18 - 31 maja 2009
- Reveal: 1 - 5 czerwca 2009
- Całościowy czas trwania akcji: maj- lipiec 2009
KAMPANIA BANEROWA
Kampania bannerowa została przeprowadzona na największychpolskich portalachTrwała od 18 maja do 5 czerwca.

Banner do obejrzenia:http://adserver.o2.pl/creation_test.php?SiteId=1&CreationId=30822
Rezultaty:- 222 702 połączeń do live video streaming jednego dnia- 25 min 20 sec średni czas spędzony przez użytkownika oglądającegoprzygody Romka - 71 334 unikalnych userów na stronie w czerwcu- 320 zadań oraz quizów przygotowanych przez agencję- 30 godzin nadawania na żywo- 10 764 osób zostawiło swoje maile, aby zostać poinformowanym ostarcie akcji











