Osoby z niepełnosprawnością bohaterami kampanii Sexedpl

Fundacja Sexedpl wystartowała z kampanią społeczną "Wszyscy jesteśmy seksualni", która ma informować, edukować i zachęcać osoby z niepełnosprawnością do korzystania ze wsparcia w zakresie swojej seksualności. Mówi w niej o tym, że seksualność jest częścią nas wszystkich - niezależnie od stopnia sprawności.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania obejmuje trzy filmy edukacyjne, roczne działania edukacyjne i warsztaty z ekspertami oraz telefoniczną linię wsparcia Pełnoseksualni dla osób z niepełnosprawnością ruchową i ich bliskich.

W filmach fundacja Sexedpl mówi o antykoncepcji, świadomej zgodzie i bezpiecznym seksie.

Reżyserem filmów jest Dobromił Sudak, specjalizujący się w produkcjach związanych ze sportem, charakteryzujących się dynamicznymi ujęciami. Autorką scenariuszy jest Joanna Jezierska. Kampanię zrealizował dom produkcyjny Watchout Studio. Zdjęcia do filmów wykonali: Patryk Kin, Michał Dąbal oraz Kacper Fertacz. Razem z naszymi bohaterami wystąpili: Emma Giegżno, Katarzyna Szczęsna, Piotr Kołsut i Klaudia Łapot.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/onet-rano-z-fundacja-anji-rubik-sexedpl-z-akcja-na-co-cie-stac-pieniadze-za-wyzwanie ##

Ambasadorzy i ambasadorka kampanii Sexedpl

Pływaczka i aktywistka Karolina Hamer. Mówi, że jest „osobą z permanentnie połamanymi nogami". Jest pierwszą kobietą w polskim sporcie, która wyoutowała się jako osoba biseksualna. Ma na koncie 173 pływackie medale, występuje również na scenie teatralnej.

Kierowca sportowy i drifter Bartosz Ostałowski. Jedyny na świecie profesjonalny kierowca sportowy, który prowadzi stopą. Rywalizuje z pełnosprawnymi kierowcami w zawodach. Rekordzista Guinnessa w najszybszym drifcie w samochodzie prowadzonym stopą. Maluje też obrazy, które można zobaczyć w całej Europie.

Influencer Rafał Miszkiel, w internecie znany jako „Mroczny Kikut". Przemierza na wózku dziesiątki kilometrów, skacze ze spadochronem, podróżuje, strzela na strzelnicy, gra na pianinie. Swoją historię opisał w książce "Porażony życiem".

Sexedpl uruchomiła linię telefoniczną

W ramach projektu fundacja Sexedpl uruchomiła linię telefoniczną, pod którą jest udzielane wsparcie psychologiczno-seksuologiczne z zakresu seksualności osób z niepełnosprawnością ruchową.

Linia jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową oraz ich bliskich (rodzina, partnerzy_ki, opiekunowie_ki). Działa w każdy poniedziałek w godzinach 10.00-13.00 pod numerem 730 994 964. Koordynatorką linii jest seksuolożka i psycholożka Patrycja Wonatowska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/anja-rubik-prowadzi-na-youtube-cykl-rozmow-sexedpl-room-koproducentem-netflix_1 ##

Na linii można otrzymać pomoc i wsparcie specjalistów i specjalistek poprzez edukację seksualną, psychoedukację i poradnictwo z zakresu zaburzeń seksualnych. Fundacja wspiera m.in. w radzeniu sobie z trudnościami w relacjach intymnych, zwiększaniu świadomości własnego ciała i seksualności, poszukiwaniu technik i form ekspresji seksualnej, radzenia sobie ze stygmatyzacją, autostygmatyzacją oraz stereotypowymi przekonaniami dotyczącymi seksualności.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"