Ostryga osobno od OS3 multimedia

Ostryga e-ntertainment, marka agencji interaktywnej OS3multimedia specjalizująca się w budowaniu wizerunku przez rozrywkęw Internecie, została wyodrębniona jako osobna firma.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dyrektorem zarządzającym firmy Ostryga został Jacek Jankowski,który jako brand manager od początku odpowiadał za tę markę. Wśródplanów strategicznych na najbliższe miesiące wymienia on stworzenieautorskiego systemu do zarządzania akcjami WOM, systemu analizyefektywności gier reklamowych, wyprodukowanie nowych gieroferowanych na licencji oraz rozbudowę działu obsługi klienta.

W ciągu kilku miesięcy działalności Ostryga prowadziłaintensywne działania badawcze i edukacyjne. Przeprowadziła pierwszew Polsce badanie na temat advergames, sprawdzając, kim jest polskigracz oraz jaki ma on stosunek do reklam w grach. Przedstawicieleagencji wygłosili także szereg prelekcji na temat advergames nakonferencjach branżowych oraz uczelniach wyższych.

- Zagadnienia związane z advergames są wciąż stosunkowo nowe napolskim rynku. W związku z tym naszą rolą jako pioniera w tychzagadnieniach jest nie tylko dostarczanie usług, ale takżeprzybliżanie naszym odbiorcom zagadnienia rozrywki w marketinguoraz edukowanie rynku - mówi Jacek Jankowski, dyrektor zarządzającyOstryga e-ntertainment.

Marka Ostryga e-ntertainment powstała w ramach struktur agencjiOS3 multimedia w połowie 2006 roku. Posiada własny kilkuosobowydział obsługi klienta oraz zespół produkcyjny. Od początku jejistnienia zakładano, że wraz z osiągnięciem stabilnej sytuacji narynku i obrotów gwarantujących niezależność Ostryga zostanieprzekształcona w osobną firmę. Stan ten osiągnięto znaczniewcześniej, niż zakładano, bo po zaledwie kilku miesiącach.

Ostryga e-ntertainment specjalizuje się w budowaniu wizerunkufirm poprzez rozrywkę w Internecie. Oferta firmy obejmuje tworzeniegier reklamowych w technologii Flash, Shockwave, product placementw grach pudełkowych oraz prowadzenie niestandardowych akcji iprodukcji marketingu wirusowego. Ostryga pracuje dla takich marekjak: Agora, Aster, Bella, Getzzz, ING, Mieszko, miniclip.com,Expander oraz dla agencji interaktywnych i domów mediowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat