Ostryga w social media dla marki Matrix

Agencja Ostryga (OS3 Group) wygrała przetarg na obsługę marki Matrix (L’Oréal Polska) w mediach społecznościowych. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dla marki Matrix, obejmującej produkty do koloryzacji, stylizacji i pielęgnacji włosów, Ostryga będzie odpowiadać za opracowanie strategii działań komunikacyjnych oraz stałą obsługę i koordynację wszystkich aktywności w serwisach Facebook i YouTube. - Praca dla tego brandu to dla nas duże i ciekawe wyzwanie, bo nie komunikuje się on wyłącznie z ostatecznymi konsumentami (klientami salonów fryzjerskich), tylko wszystkim ze stylistami i fryzjerami - opisuje Krzysztof Winnik, brand manager & social media director Ostrygi. Agencja współpracuje już z należącymi do L’Oréal Polska markami Sanoflore i MenExpert.

Poprzednio obsługą marki Matrix w social media L’Oréal zajmował się we własnym zakresie. - Wybraliśmy Ostrygę do prowadzenia działań dla Matrix w mediach społecznościowych przede wszystkim ze względu na ich duże doświadczenie w pracy dla marek z naszego portfolio - uzasadnia Michał Kania, junior product manager Matrix.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele