Owoce wchodzą na billboardy

1 czerwca ruszy kolejna odsłona kampanii wizerunkowej napojów Jupi.Przez miesiąc, na bilboardach w 25 największych miastach w Polsceprowadzona będzie kampania outdoorowa marki Jupi, pod hasłem "Owocesą JUPI".

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania outdoorowa jest uzupełnieniem emitowanej od kwietniareklamy telewizyjnej - "Jest soczyście bo owoce są Jupi!". Layoutbillboardów nawiązuje do identyfikacji wizualnej marki. Pojawi sięna nich ikona marki - "uśmiechnięta" pomarańcza, konsekwentnietowarzysząca Jupi od 2007 roku. Podkreśla ona nie tylko soczystośći świeżość napojów Jupi, ale również ich spontaniczną oraz pełnąradości osobowość.

Autorem kreacji jest agencja Hand Made, która na stałe zajmujesię obsługą marki.

Informacje o kampanii:Hasło kampanii: "Owoce są JUPI"!Rozpoczęcie: 01.06.2008Zakończenie: 31.06.2008Nośnik: tablice 6 x 3Dom mediowy: Mindshare Polska

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+