Wraz z tabletem Asus dostępne są dwa pakiety. Pierwszy składa się z oferty internetowej o prędkości 120 Mb/s, do której otrzymuje się 7-calowe urządzenie Asus Memo Pad HD 173. Miesięczna cena tego pakietu to 86 zł. Natomiast 10-calowy tablet Asus Memo Pad Me102A dodawany jest do oferty złożonej z pakietu telewizyjnego Select Extra HD, internetu o prędkości do 30 Mb/s i taryfy telefonicznej Minuty do wszystkich 60. Miesięcznie abonament za ten pakiet wynosi 149,90 zł.
Podobnie wygląda oferta z telewizorem. 32-calowy telewizor Toshiba 32W1333 otrzyma klient decydujący się na pakiet telewizyjny Max Extra HD w miesięcznej cenie 96 zł. Natomiast do oferty złożonej z pakietu Select Extra HD, internetu o prędkości 30 Mb/s i taryfy telefonicznej Minuty do wszystkich 60 dodawany jest telewizor Toshiba 40L6351. Kosztuje ona 179,90 zł miesięcznie.

Nową ofertę wspiera kampania online, która jest obecna m.in. na portalach: Onet.pl, Allegro.pl, Ceneo.pl. Za kreację oraz realizację kampanii odpowiadała agencja Stereokolor. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.
Sieć UPC Polska na koniec września br. miała 1,43 mln abonentów (więcej na ten temat).











