Pandora konsoliduje globalny budżet mediowy w dentsu

Marka biżuterii Pandora, skonsolidowała swój globalny budżet mediowy w ramach współpracy z siecią dentsu, kontynuując trwającą od ośmiu lat relację. Dotychczasową współpracę w zakresie transformacji marketingowej przedłużono do 2026 roku.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Pandora konsoliduje globalny budżet mediowy w dentsu

Na mocy nowego, dwuletniego kontraktu, obejmującego znaczące nakłady na działania mediowe, dentsu będzie reprezentować Pandorę na 36 rynkach, w tym w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Francji, Niemczech, Hiszpanii, Polsce i Australii.

Dentsu zostało wybrane jako kluczowa globalna agencja mediowa Pandory w 2016 roku. Po globalnym przetargu w 2022 roku, rola dentsu została rozszerzona o funkcję zintegrowanego partnera wzrostu, wspierającego szeroko zakrojoną transformację marketingową marki. Dentsu opracowało na potrzeby tej współpracy dedykowany, zintegrowany model operacyjny: Pandora Experience Lab. To innowacyjne podejście ma na celu tworzenie angażujących, kompleksowych doświadczeń konsumenckich, które „dają głos miłości”, łącząc w harmonijny sposób działania mediowe, kreatywne, performance marketing oraz CXM.

–  Nasze relacje z dentsu traktujemy jako strategiczne partnerstwo, które wykracza daleko poza tradycyjną współpracę z agencją mediową. Innowacyjne podejście dentsu do budowania relacji z klientem było nieocenione w procesie transformacji Pandory w ostatnich latach – skomentował Dennis Pedersen, VP paid media and performance marketing, Pandora. – To, co zaczęło się jako zintegrowana transformacja marketingowa, wywołało dyskusje o tym, jak funkcjonuje cały nasz biznes, co jest odzwierciedleniem wysokiego poziomu zaufania między naszymi firmami – dodaj Pedersen.

Nowa umowa obowiązuje do 2026 roku. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online