Pandora.TV azjatyckim YouTube?

Południowokoreański internetowy serwis wideo Pandora.TV planujew najbliższych miesiącach zagraniczną ekspansję.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pandora.TV każdego miesiąca odwiedza około połowa internautów zKorei Południowej. Serwis chce przyciągnąć zagranicznychużytkowników poprzez oferowanie dłuższych i lepszych jakościowoklipów wideo w porównaniu z innymi tego typu stronami. Dzięki temuserwis zawdzięcza swój sukces w Korei Południowej. Teraz chce sięstać "azjatyckim YouTube".

Międzynarodowy serwis w angielskiej, japońskiej i chińskiejwersji językowej, ma wystartować we wrześniu. Pandora.TV chceuruchomić swój serwis również w USA, ale początkowo zprzeznaczeniem tylko dla azjatyckich społeczności w stanieKalifornia.

W sumie Pandora.TV notuje 15 milionów unikalnych użytkownikówmiesięcznie i 70 milionów odsłon dziennie. W serwisie dostępnychjest około 6,5 miliona klipów wideo. Użytkownicy zamieszczają około10 tysięcy nowych klipów każdego dnia. Nad przestrzeganiem prawautorskich czuwa 40-osobowy zespół.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa