Sprzedaż ogółem Pani Domu" (Edipresse Polska) w pierwszych trzech miesiącach br. wyniosła 344 920 egz. i była o 27,1 proc. wyższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął tygodnik "Chwila dla Ciebie” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż wzrosła o 3,6 proc. do 310 687 egz.
Na trzecim miejscu uplasował się „Naj”, wydawany przez G+J Polska, który miał w I kw. br. sprzedaż ogółem na poziomie 140 057 egz., co oznacza spadek aż o 33 proc. Od czerwca br. pismo ma zostać przekształcone w miesięcznik.
W samym marcu br. kolejność tytułów była taka sama. Liderem była „Pani Domu” ze sprzedażą ogółem na poziomie 328 375 egz. (wzrost o 34,4 proc.), na drugim miejscu znalazła się „Chwila dla Ciebie” (297 173 egz., wzrost o 3,1 proc.), a na trzecim - „Naj” (136 966 egz., spadek o 32,2 proc.).












