PAP ogłosi nową strategię w związku z połączeniem z PW „Rzeczpospolita”

Polska Agencja Prasowa pracuje nad nową strategią, ma ona dotyczyć wszystkich obszarów działalności spółki. Związana będzie m.in. z faktem połączenia z Przedsiębiorstwem Wydawniczym „Rzeczpospolita”, które formalnie agencja przejęła pod koniec stycznia br. Plany spółki mają zostać przedstawione na początku marca br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Nikola Bochyńska
Nikola Bochyńska
Udostępnij artykuł:

Pod koniec grudnia ub.r. podjęto uchwałę w sprawie połączenia obu spółek – Polskiej Agencji Prasowej oraz Przedsiębiorstwa Wydawniczego „Rzeczpospolita” praz przyjęto zmiany w statucie PAP. Jak wynikało z naszych informacji, wszyscy pracownicy PWR mieli znaleźć zatrudnienie w agencji.

Pisaliśmy także o planach zarządu, dotyczących przedstawienia nowej strategii spółki, co jest bezpośrednio związane z faktem przejęcia nowego podmiotu. Jak wynika z naszych informacji, plan działalności na kolejne miesiące zostanie zaprezentowany na początku marca br.

- Prace nad strategią trwają. Zostanie ona zaprezentowana po przedyskutowaniu z właścicielem i akceptacji przez organy spółki – przekazał nam Łukasz Świerżewski, członek zarządu PAP.

PAP sprzeda tytuły z portfolio „Detektywa”

Z naszych informacji wynikało także, że PAP nie chce skupiać się na działalności wydawniczej i chce sprzedać tytuły z portfolio PWR – do niego należał miesięcznik „Detektyw”, kwartalniki „Detektyw Wydanie Specjalne” i „Detektyw Extra” oraz strona internetowa - magazyndetektyw.pl. Plany agencji zakładały, że po sfinalizowaniu transakcji zarząd ma zamiar sprzedać wszystkie pozycje wydawnicze. Wiadomo, że nic w tym zakresie się nie zmieniło. Spytaliśmy, czy agencja otrzymała już oferty kupna wskazanych tytułów.- Rzeczywiście pojawiło się pewne zainteresowanie magazynem "Detektyw". W związku z zakończeniem procesu przejęcia PWR rozpoczęliśmy teraz formalny proces przygotowania ewentualnej sprzedaży tego tytułu – zapowiada członek zarządu PAP.

Nowe logo agencji

Nowa strategia obejmie także zmianę logotypu podmiotu, który obchodził w zeszłym roku 100-lecie swojej działalności (PAP powstała z Polskiej Agencji Telegraficznej, która została utworzona w 1918 roku).

Łukasz Świerżewski nie chciał na razie zdradzać, kiedy zostanie zaprezentowany nowy logotyp spółki.

- Nowe logo agencji jest wstępnie przygotowane. Decyzja o jego ewentualnym wykorzystaniu jest elementem prac nad strategią. Nie chcę więc jeszcze przesądzać, w którym momencie i czy zostanie ono zaprezentowane – podkreśla.

PAP kupiło Przedsiębiorstwo Wydawnicze „Rzeczpospolita”

Prezesem Polskiej Agencji Prasowej jest Wojciech Surmacz, a członkiem zarządu Łukasz Świerżewski, który zastąpił w październiku ub.r. Tomasza Przybka.

Nikola Bochyńska
Autor artykułu:
Nikola Bochyńska
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"