Prenumerata "Parkietu" obejmuje pięć numerów tygodniowo, nielimitowany dostęp do serwisu Parkiet.com (wraz z jego archiwum i newsletterami) oraz dodatki edukacyjne z cyklu "Akademia Parkietu".
W ofercie oprócz pakietu podstawowego jest "Inwestor", który zawiera dodatkowo 12 poradników prawnych i podatkowych oraz cztery poradniki opisujące najważniejsze akty prawne.
Ceny pakietu podstawowego wynoszą 345,23 zł za miesiąc, 1102,27 zł za kwartał i 4485,37 zł za rok, a w przypadku pakietu "Inwestor" jest to odpowiednio 360,43 zł, 1151,07 zł i 4686,17 zł (wszystkie kwoty brutto).
– O kluczowych wydarzeniach w spółkach giełdowych, o debiutach na GPW, o tym, gdzie szukać gwiazd doradztwa inwestycyjnego, "Parkiet" w zdecydowanej liczbie przypadków pisał jako pierwszy spośród mediów. A to przecież informacja jest dziś cenna jak złoto. Właśnie, o tym, że cena uncji złota przebije poziom 4 tys. dol. "Parkiet" napisał także jako pierwszy – przypomina w komunikacie Cezary Szymanek, redaktor naczelny "Parkietu".

W zeszłym tygodniu sprzedaż prenumeraty na przyszły rok zaczął drugi dziennik należący do Gremi Media – "Rzeczpospolita".
Według danych Polskich Badań Czytelnictwa w drugim kwartale 2025 roku średnia sprzedaż ogółem "Parkietu" wynosiła 2 538 egz., o 7,8 proc. mniej niż rok wcześniej.










