W prenumeracie "Rzeczpospolitej", oprócz codziennych wydań dziennika, jest pięć dodatków branżowych: "Tygodnik Podatników", "Tygodnik Urzędników", "Tygodnik Prawników", "Tygodnik Kadrowych" i "Tygodnik Przedsiębiorców".
Oferta obejmuje też pełny dostęp do portalu "Rzeczpospolitej" (w tym uruchomionego latem ub.r. serwisu PRO.RP.PL), e-wydania, newslettery i cyfrowy dostęp do "New York Times" (ten dziennik w ofercie subskrypcyjnej pojawił się w lipcu br.).

– Pełna oferta obejmuje całą gamę publikacji dostosowanych do potrzeb każdej firmy – poruszających tematykę od compliance i podatków, przez prawo pracy, po analizy rynkowe i regulacyjne – wylicza Marek Kutarba, dyrektor wydawniczy Gremi Media.
– Nasze tytuły dostarczają nie tylko informacji o świecie i bieżących wydarzeniach, ale przede wszystkim eksperckiej wiedzy prawno-ekonomicznej, przygotowanej przez doświadczonych praktyków i analityków, która wspiera podejmowanie trafnych decyzji biznesowych – podkreśla.
Według danych Polskich Badań Czytelnictwa w drugim kwartale 2025 roku średnia sprzedaż ogółem "Rzeczpospolitej" wynosiła 22 877 egz., o 9,15 proc. mniej niż rok wcześniej.











