PARP chce zatrudnić agencję PR i dom mediowy

Polska Agencja rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg, w którym wybierze agencję public relations oraz dom mediowy - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Zamierza zawrzeć z nimi umowy na dwa lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W związku z planowanym ogłoszeniem zamówienia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) zaprasza agencje do składania ofert i dokonanie szacunkowej wyceny usług, które docelowo chce powierzyć wybranym agencjom.

Obecne postępowanie podzielone jest na dwie części.

Część pierwsza obejmuje świadczenie usług bieżącego wsparcia PR dla zespołu komunikacji i mediów. Wsparcie to będzie polegać na m.in. pisaniu tekstów w liczbie ok. 10-14 sztuk miesięcznie (np. informacji prasowych, tekstów na stronę internetową PARP, komunikatów, ogłoszeń, zaproszeń dla mediów na wydarzenia itp.). Wybrana firma zajmować się będzie też wysyłką informacji prasowych i komunikatów, wsparciem doradczym i merytorycznym w zakresie działań PR, obsługą PR wydarzeń i konferencji prasowych itd.

Część druga dotyczy natomiast pośrednictwa w zakupie powierzchni reklamowej w prasie i serwisach internetowych w celu zamieszczania publikacji np. informacyjnych/edukacyjnych/promocyjnych/reklamowych (w formie np. tekstu, baneru, wideo, reklamy, podcastu itp.) wraz z ich opracowaniem, czasu antenowego w celu emisji audycji radiowych i telewizyjnych o charakterzenp. informacyjnym/edukacyjnym/promocyjnym/reklamowym wraz z ich  przygotowaniem oraz bieżąca współpraca a także rekomendacja i/lub negocjowanie warunków współpracy z osobami opiniotwórczymi (np. influencerami).

Wybrana w tej części agencja zajmie się doradztwem w zakresie doboru mediów dla działań realizowanych lubwspółorganizowanych przez PARP, negocjowanie i zakupem mediów do zaplanowanych działań.

Wartość umowy wraz z marżą wybranej firmy ma mieścić się w kwocie między 1 956 000 zł – 2 214 000 zł brutto.Umowa ma być zawarta na dwa lata.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele