9 ofert w przetargu na obsługę mediową i public relations PARP

W odpowiedzi na przetarg Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dotyczącym obsługi mediowej i public relations wpłynęło 9 ofert - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Złożyły je m.in. takie agencje, jak Sigma Bis, Komunikacja Plus Group, Media Group i Partner of Promotion.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg podzielony był na dwie części. Pierwsza obejmowała świadczenie usługi polegającej na bieżącym wsparciu zespołu komunikacji i mediów PARP w zakresie działań PR.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. pisanie tekstów na podstawie materiałów oraz wytycznych przekazanych przez PARP, wysyłka informacji prasowych i komunikatów do mediów, bieżące wsparcie doradcze oraz merytoryczne w zakresie działań PR. Agencja ta będzie także odpowiadać za obsługę PR np. wydarzeń/konferencji prasowych. Zajmie się również zarządzaniem kryzysowym.

Budżet na tę część przetargu wynosi 492,8 tys. zł netto (bez VAT). Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na 2 lata. W tej części oferty złożyły: Clear Communication Group (z ceną 548,6 tys. zł), Partner of Promotion (552,3 tys. zł), ITBC Communication (597,3 tys. zł), Remarkable Ones (463 tys. zł), 38PR & Content Communication (583 tys. zł), Komunikacja Plus Group (577,6 tys. zł).

0,000001 proc. marży od Euvic Media

Druga część przetargu dotyczyła pośredniczenia w zakupie powierzchni reklamowej w prasie i na portalach internetowych, czasu antenowego w stacjach radiowych i telewizyjnych.

Wybrana w tej części agencja zajmie się m.in. przygotowaniem i prowadzeniem dwóch rocznych mediaplanów oraz 4 aktualizacji mediaplanu w ciągu okresu realizacji zamówienia, zakupem powierzchni reklamowej w prasie, w tym sporadycznie w prasie zagranicznej, na portalach internetowych o tematyce np. gospodarczej, zakupem czasu antenowego w stacjach radiowych, w stacjach telewizyjnych. Będzie też odpowiadać za nawiązanie współpracy (w tym rekomendowanie i/lub negocjowanie warunków współpracy) z osobami opiniotwórczymi (np. influencerami) w celu realizacji działań np. informacyjnych/promocyjnych PARP. Budżet dla tej części przetargu wynosi 2,26 mln zł netto (bez VAT). Umowa też zostanie zawarta na 2 lata.

W tej części oferty złożyły: Media Group (zaproponowana marża 0,01 proc.), Remarkable Ones wspólnie z Sigma Bis - wspólna agencją mediową Orlenu i PZU (marża 10 proc.), Euvic Media (marża 0,000001proc.), 38PR & Content Communication (marża 5 proc.), Youwillsee (marża 3,99 proc.) i Komunikacja Plus z K+Digital (marża  5 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych