Średnia sprzedaż ogółem "Party" (Edipresse Polska) wpaździerniku ur. wyniosła 522 224 egz., czyli o 38 proc. więcej niżw październiku 2007 roku, gdy tytuł debiutował na rynku - wynika zdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu w segmencie people znalazł się dwutygodnik"Show" (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż w październiku ur.wyniosła 499 400 egz. (pismo ukazuje się od końca września2008.r.)
Trzecią pozycję zajęła "Viva!" (Edipresse Polska), które jakojedyna zanotowała spadek w segmencie i w październiku ub.r.sprzedała 191 207 egz., czyli aż o 9 proc. mniej niż rok wcześniej.Czwarta była "Gala" (G+J Polska) ze średnią sprzedażą ogółem napoziomie 102 265 egz. (wzrost o 8 proc.)
Porównując dane miesiąc do miesiąca, najwięcej w październiku ub.r. zyskał magazyn "Show", którego sprzedaż w porównaniu do wrześniaub.r. wzrosła o 11 proc. W tym ujęciu wzrosła też sprzedaż "Party"(o 4 proc.), a straciły "Viva!" i "Gala" (odpowiednio 2 proc. i 16proc.).

Wszystkie pisma z segmentu yellow (każde z nich wydajeWydawnictwo Bauer) w październiku ub. r. odnotowały spadeksprzedaży ogółem w porównaniu do października 2007 roku (zwyjątkiem "Na Żywo", które nie ukazywało się rok temu).
Lider kategorii - tygodnik "Życie na Gorąco" - sprzedał się wilości wynoszącej 659 684 egz., czyli o 13 proc. niższej niż rokwcześniej. Druga lokatę zajął tygodnik "Twoje Imperium" - miał wpaździerniku ub.r. średnią sprzedaż ogółem na poziomie 325 038 egz.(spadek o 10 proc.). Najbardziej w dół poszybowała "Rewia", któraznalazła się na miejscu trzecim (sprzedała 297 865 egz., o 18 proc.mniej niż rok wcześniej).
Porównując dane z października 2008 roku do danych zpoprzedniego miesiąca można zauważyć, że spadki sprzedażyzanotowały wszystkie tytuły z segmentu yellow, a najwięcej straciło"Twojego Imperium".











